به گزارش ميراث آريا(CHTN)، به تازگي کشور چين به توسعه بازارهاي بزرگ و مختلف خود پرداخته، از اين رو يکي از پيشگامان بازارهاي گردشگري، سفرهاي داخلي و خارجي است.

با توجه به برپايي رقابت‌هاي المپيک پکن 2008، بازارهاي داخلي چين تا 5 برابر گسترش يافته است و تا سال 2026 اين روند ادامه خواهد داشت.

\"راندي تينست\"، قائم‌مقام شرکت هواپيماهاي تجاري بوئينگ، گفت: از سال 1990 تاکنون شمار پروازهاي داخلي چين 16 برابر افزايش يافته و اين در حالي‌است که تعداد هواپيماها افزايش چنداني نداشته است.

وي تصريح کرد: رشد پروازهاي بدون توقف با هواپيماهايي نظير بوئينگ 737 در چين رو به افزايش است.

گفتني است توسعه خطوط پرواز بين چين و آمريکا، چين و اروپا تا 20 سال آينده قابل توجه خواهد بود.

شرکت بوئينگ به‌عنوان يکي از مؤثرترين عوامل رشد خطوط هواپيمايي در خاورميانه و ساير نقاط انتظار دارد چين يکي از بازارهاي بي‌نظير جهان را به خود اختصاص دهد.

M/109


انتهای پیام/

کد خبر 1386063115